סייגון -שייט על נהר מקונג - הנוי

• טסנו כ 12 שעות מתל אביב להונג קונג.  לאחר יממה בהונג קונג, שעליו נספר בטיול שעשינו להונג קונג, טסנו כ- 3 שעות לסייגון. נחנתו בשעות ערב ויצאנו לכיוון המלון. ואז נפגשנו עם אלפי האופנועים שנוסעים ברחובות.  נדהמנו לראות משפחה שלמה עם  5 נוסעים כולל ילדים  על האופנוע בתנועה סוענת בין אלפי האופנועים . המפתיעה היה שהתנועה זרמה ללא ציפצופים מיותרים בצורה יחסית רגועה. מחזה שלא רגילים לראות בארץ. מפגש ראשון עם הוייטנאמים הנחמדים . למחרת ביקרנו במוזיאון  מלחמת הודו סין -2 , מלחמת   וייטנאם. תמונות קשות לצפייה. המוזיאון הוא  ממבט וייטנאמית.
  • ביקור בבינין, הנשיאות /הכרזת העמצאו, ביקור בבית הדואר הצרפתי,ביקור במקדש בודהיסטי.
  • ביקור במרכז אחת הדתות /כתות המעניינות קודאיזם. ביקרנו במקדש הקודאי. צפינו בטכסים ובתפילה שלהם. חוויה מעניינת.
  •  משם נסענו לאזור שהכיל את רשת המנהרות  התת קרקעיות שבנו הוייטקונגים במהלך המלחמה. תעלות שבנויות ב 3 מפלסים כ 215 ק״מ.עברנו בתוך המנהרות הצרות
  • שייט על נהר מקונג ביקור באיים וטעימה מחיי היום יום של הוייאטנמים שחיים על המים
  • ביקור בהנוי
vietnam-Saigon

ביקור בקמבודיה

• לקמבודיה הגענו לאחר כמה שעות של שייט  רגוע אם נופים מעניינים מסביב על נהר מקונג.
  • את הטיול התחלנו בעיר הבירה פנום פן. ביקרנו במקדש  ״Wat Phnom Daun Penh״, ביקור בארמון המלך ״ נורודום סי האמוני״ ,ביקור במוזיאון הלאומי
  • עיר הבירה עתיקה – Siam Rap
  • ביקור ב ״ כפר הכס ״ אמנים הרוקעים בכסף מוצרי כסף ותכשיטים
  • ביקרנו בכפר טארנטלות – עכבישי ענק למאכל ועוד מגוון חרקים וג׳וקים
  • נפגשנו עם תלמידי בית ספר .  המיוחד בבית הספר שהוא בנוי ליד אגם ויושב על עמודים גבוהים בכדי להישמר מההצפות בעונת הגשמים. האגם מתמלא  פי 5 מגודלו בגשמים
  • סיום היום על שייט שקיעה עם נוף מדהים ביופיו על אגם Tonle Sap.
  • למחרת  ביקרנו במקדשים בתוך הג׳ונגלים בסביבת סיאם ריפ בעיר אנגקור תום מקדש Bayon עם 54 דמויות ענק
  • משם עברנו למקדש Ta Phrom אבנים וקירות מכוסים עם שורשים ענקיים
  • סיימנו את היום בביקור במקדש Angkor Wat המדהים עם בריכת ההשתקפויות היפייפה.
cambodia-ta-phrom

הלונג באיי אחד מ7 פלאי העולם- מערת הנטיפים - סאפא

• ביקרנו במפרץ Halong Bay אחד מ 7 פלאי העולם. חוייה מדהימה.
  • ביקור במערת הנטיפים עם צבעים ומשחקי אור מרשימים
  • נסיעה לסאפא  אחד המקומות היותר מעניינים ויפים שראינו. האוכלוססיסה השבטית, החיים הפשוטים האווירה בקיצור לא לפספס
  • סגרנו את הטיול עם ביקור במפל הכסף
vietnam-Halong-bay

טיול וייטנאם וקמבודיה

תודה גדולה למתי גולדברג המדריך המדהים והמקצועי שליווה אותנו בטיול. זהו הטיול השני שלנו איתו. תמיד עם חיוך ורוגע. תודה גם על סיכומי הטיול.